Поширені запитання

При виборі охоронної компанії часто виникає безліч питань.
Ми допоможемо вам розібратися в деяких нюансах.

1. Що таке пультовая (сигналізаційна) охорона?
Пультова охорона – це централізований пульт спостереження, до якого підключені об’єкти, що охороняються за допомогою бездротового gsm-каналу (радіоканалу) або ж телефонної лінії. Радіоканал надійніше і сучасніше. Система охорони складається з інфрачервоного і об’ємного датчиків руху, пристрої постановки / зняття сигналізації (так звана «централь»), клавіатури або електронного ключа для постановки і зняття сигналізації, світлодіоди і пристрої оповіщення.

2. Як працює пультова охорона?

При вході / виході з приміщення, що охороняється ви набираєте свій унікальний код на клавіатурі постановки / зняття gsm (ЖСМ) сигналізації або використовуєте брелок, в залежності від обладнання, яке ви вибираєте. Протягом 15-20 секунд ви повинні залишити приміщення. З цього моменту об’єкт, що охороняється знаходиться під наглядом оператора центрального пульта охорони.

3. Як відбувається спрацювання?

У вашому офісі, квартирі, магазині встановлюються датчики, що реагують на рух (випромінювання тепла). У разі спрацювання датчика сигнал миттєво передається до нас в офіс на центральний пульт спостереження, де оператор негайно передає інформацію групі швидкого реагування. Автомобіль зі спеціально навченим персоналом виїжджає до вас на об’єкт для усунення причин виникнення сигналізації.

4. Чи реагують датчики на домашніх тварин?

Якщо у вас є домашні тварини, попередьте нас заздалегідь і ми поставимо датчики таким чином, щоб вони не реагували на тварин вагою до 25 кг.

5. Як виглядає і де висить обладнання?

Із зовнішнім і характеристиками обладнання ви можете ознайомитися у нас в офісі або в розділі “Обладнання”. У комплект входить прилад, клавіатура і датчики (дротові або бездротові), сирена, світлодіод, акумулятор. Під час ремонту краще розвести дроти і поставити провідні датчики. А якщо ремонт вже закінчено і ви не хочете псувати інтер’єр, є два варіанти: бездротова сигналізація або можливість заховати дроти в короб.

6. Що таке і скільки коштує помилковий виклик?

Помилковий або технічний виклик – це виїзд групи реагування в разі помилкової спрацювання сигналізації. Причин чому таке може трапитися кілька: легкий вітерець якщо забули закрити вікно після провітрювання, домашні тварини, утворення павутини, таргани і інші буденні речі. У нашій компанії помилкові і технічні виклики додатково НЕ оплачуються. Абонплата фіксована і включає необмежену кількість викликів.

У нашій компанії помилкові і технічні виклики додатково НЕ оплачуються.

7. Скільки коштує перехід від інших охоронних компаній?

Якщо ваше обладнання підходить до нашого пульта спостереження, то переключення абсолютно безкоштовно!

8. Скільки часу займає прибуття групи швидкого реагування?

Прибуття оперативного екіпажу в будь-яку точку столиці займає 4-7 хвилин, автомобільний паркінг становить понад 70 машин, що повністю покриває весь Київ і передмістя. Ми працюємо по субпідряду ще з 3-ма великими компаніями, на тривогу виїжджає найближчий група реагування.

9. А якщо мене пограбують і ви не встигнете приїхати?

Ми несемо матеріальну відповідальність за кожен об’єкт, що прописано в договорі про надання охоронних послуг.

10. Чи можна поставити квартиру на сигналізацію вночі?

Ми охороняємо ваше майно коли вас немає вдома. У нічний час можна поставити під охорону вхідні двері. Про необхідність такої опції потрібно повідомити менеджеру заздалегідь.

11. Як укласти договір на пультову охорону?

Згідно з ліцензійними умовами, договір укладається з власником приміщення при наявності документа на право власності або з орендарем при наявності договору оренди та документів, що підтверджують особу. Договір ви можете підписати як у себе вдома під час монтажу, так і у нас в офісі заздалегідь.

Якщо у вас ще залишилися питання, телефонуйте нам — з радістю дамо відповідь!

Почати роботуПідлючитись


Надіслати планування об'єкта